TÜİK Başkanlığı'na Muhammed Cahit Şirin atandı

GÜNDEM - 22 Mayıs 2020, 20:14

TÜİK Başkanlığı'na, Başkan Yardımcısı Muhammed Cahit Şirin'in atandığı açıklandı

 

Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) Başkanlığı'na, Başkan Yardımcısı Muhammed Cahit Şirin atandı. 

Türkiye İstatistik Kurumu'ndan (TÜİK)  yapılan duyuruya göre, Kurumun Başkan Vekili Yinal Yağan, Sümer Holding’e Genel Müdür olarak atanırken Başkan Yardımcısı Muhammed Cahit Şirin ise TÜİK Başkanlığı'na getirildi.

Muhammet Cahit Şirin, KADEM'de yönetim kurulu üyesi olarak çalışan daha sonra Emine Erdoğan'ın özel kalem müdürü Elif Esen'le evli.
 
Muhammet Cahit Şirin ve Elif Esen'in düğünlerinin şahitliğini Cumhurbaşkanı ve AKP Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan yapmıştı.

Muhammed Cahit Şirin kimdir?

1984 yılında İstanbul’da doğan Muhammed Cahit Şirin; ilk, orta ve lise eğitimini Konya’da tamamladı. Şirin, Bilkent Üniversitesi Endüstri Mühendisliği'nden mezun olduktan sonra Ford, BP, Abbott gibi uluslararası firmalarda uzman ve yöneticilik pozisyonlarında görev yaptı.

2018 yılında Türkiye İstatistik Kurumu'nda göreve baslayan Muhammed Cahit Şirin, en son başkan yardımcılığı görevini yürütüyordu.

TIKLA BORSADA DÜŞÜK KOMİSYONLA İŞLEM YAPMAYA BAŞLA

Sayfada yer alan bilgiler tavsiye niteliği taşımayıp yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırımcı profilinize uymayabilir.

Yorumlar

  • Motie Sokie 24 Mayıs 2020 13:34Yaşasın artık çok güzel fantastik enflasyon rakamlarımız olacak...İçiniz rahat olsun...Hayalinizde bile olmayan rakamlar açıklanacak...Memur ve işçilerimize acıyorum.....YTD ..😂😂😂

    (%0,00) (%100,00)
  • Açıklama24 Mayıs 2020 12:24Yi Cahit yi yi yi

    (%0,00) (%100,00)
  • Emekci24 Mayıs 2020 07:29Biri bana açıklasın ocak2018 ile ocak 2020 döneminde arac muayene ücreti%100 artmısken, enflasyon nasıl %10 hesaplaniyor?

    (%0,00) (%100,00)
  • Tarık Tufan 23 Mayıs 2020 23:51Uyan Türkiye uyan

    (%0,00) (%100,00)
  • izzet baş23 Mayıs 2020 21:40 Cumhurbaşkanının  74 bin maaşına 7500  lira zamla 81500 lira maaş  emekliye 150 lira zamla dişinin eti sorma parası  ne memleket Be.... Eflasyon vatandaşı değil  yüksek zümreyi ezmesin. bütün mesele bu... yazık  asgari ücretle çoluk çocuğunu geçindirmek zorunda olan vatandaşa...

    (%0,00) (%100,00)
  • muck23 Mayıs 2020 17:51enflasyon düşüyor.. halkın alım gücü artıyor.. ekonomi iyileşti... dünya devletlerinde ilk 10 dan çıktık  ve ilk 5 içine giriyoruz... her atamada daha güzel veriler geliyor : )) beni atasın dunya birincisi yapar damatla birlikte brifing veririm tvlerde... 

    (%0,00) (%100,00)
  • Tarik Günes23 Mayıs 2020 18:40😂😂😂😂......

    (%0) (%0)
  • Mühim olan23 Mayıs 2020 12:00Biatkarlıkta,önde zıplayanı bulmak.

    (%0,00) (%100,00)
  • Türkoğlutürk 23 Mayıs 2020 10:45Artık istediğin vergiyi istediğin zammı yap. Yüzde 10üzerine çıkmaz.

    (%0,00) (%100,00)
  • Gamze çavuş23 Mayıs 2020 10:22Zırt pırt kadro değişiyor. Bu ne yaaaa?

    (%0,00) (%100,00)
  • Serkan 23 Mayıs 2020 10:21Süper yönetir. Gençler heryere lazım. Maşallah.

    (%100,00) (%0,00)
  • Tarık Tufan 23 Mayıs 2020 10:19Zaten bir önceki duyurulması istenen verileri yayınlatmıyordu. Yeni gelen reise itaat eder. Gerçek Enflasyon %40 ise %10 olarak duyurulmalı.

    (%0,00) (%100,00)
  • Ahmak group sizi 23 Mayıs 2020 10:06Papağanlık yapmayacak mı ne önemi var 😎😎😎

    (%0,00) (%100,00)
  • Ali23 Mayıs 2020 09:47Ne önemi var kimin olmus ısmarlama istakık acıklayacak bu kurumun miletin gözunde bir anlamı kalmamış sadace birer yazzane

    (%0,00) (%100,00)
  • Nizam23 Mayıs 2020 00:35Bu tuukin verlilerine kimse inanmıyor ona gore cunku hersey ates pahası

    (%0,00) (%100,00)
  • Nizam23 Mayıs 2020 00:33Hersey ates parası emekli nin durumu iyi degil en az eflasyon temel gıda uzerinden yapılmalı eger eflasyonu bilerek düşürürseniz emekliye artı zam yapmaniz lazım cunku veriler çarşı pazari tuymuyor allah yar ve yardımcımız olsun

    (%0,00) (%100,00)
  • Doğruyu söyleyen kişi.22 Mayıs 2020 23:55 Her ay artık Eksi enflasyon rakamları gelir .

    (%0,00) (%100,00)
  • Örtbas22 Mayıs 2020 23:11Koca peygamber sav in ismini almış inşallah dürüstçe rakamları yayınlar. Ama sanmıyorum yalan, hile, hurda. Yakında yüzde 5 çıkarsa enflasyon şaşırmam. Sonra da negatif rakam söyler bakın Abd, Avrupa gibi bizim enflasyon derler. Allah sizden kurtarsın bu ülkeyi. Ecevit döneminde krizin adı konmuştu en azından

    (%10,53) (%89,47)
  • EFEEEEEEE22 Mayıs 2020 22:58HA ŞİMDİ TAMALANDI YANDI SSK BAĞKUR EMEKLI VE ÇALIŞANLAR ARTIK ENFLASYON TEPE AŞAĞI DÜŞER GARİP GURABAYADA 30 40 TL YETER MERKEZLE TÜİK ELELE OH ÇOK GÜZEL DEVAM

    (%0,00) (%100,00)
  • Emekci22 Mayıs 2020 22:31İnsan utanir, bir müslüman kurumun başına geçiyor ama kimse sözüne inanmiyor, guvenmiyor. Munafaklik alameti

    (%45,00) (%55,00)
  • Türkoğlutürk 23 Mayıs 2020 10:44Devleti yönetenler arasında tekbir ateist yok. Güveniyor ustun. İnanıyormusun. Haram yemediler ine inanır mısın.

    (%0,00) (%100,00)
  • fafa22 Mayıs 2020 22:44Hiç aklıma gelmemişti.

    (%0,00) (%100,00)
  • Günaydın 22 Mayıs 2020 22:02Eksi enflasyon bekliyorum

    (%5,26) (%94,74)
  • Net man 22 Mayıs 2020 21:57Ol dedi ol di

    (%15,00) (%85,00)
  • ali22 Mayıs 2020 21:34enflasyon 0

    (%9,52) (%90,48)
  • malof22 Mayıs 2020 21:28maşallah. liyakata bak....

    (%4,55) (%95,45)
  • fafa22 Mayıs 2020 20:37Çok genç yaşta Genel Müdür.Nasıl oluyor bu işler anlamıyorum.Ne çabuk da yükselmiş!

    (%6,06) (%93,94)
  • Tufan 23 Mayıs 2020 10:21Buna torpil derler

    (%4,76) (%95,24)